بدن ناقص مقام عظما!


“مولاي ما، آقاي ما… من جان نا قابلي دارم… بدن ناقصي دارم… اندک آبروئي دارم که خود شما به ما داده ايد”

این هم عکسی از بدن ناقص  مقام عظما که در اولین نماز جمعه ی بعد از انتخابات ریاست جمهوری جمله ی بالا را گفتند

Tags: , , , , , , ,

6 Responses to “بدن ناقص مقام عظما!”

  1. kourosh Says:

    ino mojahedin injoorish kardan, hal konid bad biyayd poshte mojahedin chertopert begid

  2. Dr.Ali Reza Assar Says:

    badane naghes dashtan naghse bonyadi nist va zaherist, amma naghse bonyadi tahajore fekri mibashad ke dar aghaye Khamenei ba shedat vojood darad. AGHAYE KHAMENEI ZIAD HARF mizanad amma be ghole Dr.SHARIATI ishan be ESHALE ZABAN VA YOBOOSATE MAGHZI dochar gashteh.

  3. hF Says:

    ey kash mojahedin aziz ye do se roozi dandoon sar jigar mizashtan ta hamrah oon 72 tan be darak abadi vasel mishod in magham ozma sag joon

  4. mehran Says:

    با سلام !عزیز جریان داشتن انرِی برای لینک دادن در دنباله چیه؟یک خورده توضیح بده .خیلی ممنون ارادتمندم

  5. Top Posts « WordPress.com Says:

    […] بدن ناقص مقام عظما! “مولاي ما، آقاي ما… من جان نا قابلي دارم… بدن ناقصي […] […]

Leave a Reply

