ریدایرکت شدن بالاترین بر روی وبسایت نهضت سبز نبوی


ساعتی قبل وقتی با فیلتر شکن سونیک وارد شدم و آدرس بالاترین رو تایپ کردم وارد سایت نهضت سبز علوی شدم.اولش جا خوردم.با فیلتر شکن تور امتحان کردم دیدم اصلن وصل نمیشه که بخواد به سایت دیگه ای دخول کنه.وقتی با اولترا امتحان کردم تونستم وارد بالاترین بشم!

احتمالن برادران ارزشی منو شناسایی کردن و به زودی با شیشه نوشابه ازم پذیرایی می کنن.اگه وبلاگم آپدیت نشد حلالم کنین….

پارازیت:

دوستان این کاره جسارتن از چه لوسیونی برای چرب نگه داشتن منطقه ی مبارکه استفاده می کنین؟

Tags: , , , , , , , ,

Leave a Reply

